Hvis du skulle være så uheldig at modtage et beskadiget produkt eller at dit produkt går i stykker indenfor de første 24 måneder, skal du oprette en reklamation. Hvis varen er beskadiget allerede ved modtagelse, er din klagefrist på 14 dage, fra tidspunktet hvor du har modtaget pakken.
Hvis vi godkender din reklamation sker følgende (i kronologisk rækkefølge):
Hvis vi godkender din reklamation vil du oftest blive bedt om at sende produktet retur til os. Returneringen skal selvfølgelig være omkostningsfri for dig og derfor vil du få tilsendt en forudbetalt returlabel til GLS (via mail), som du skal printe og sætte på din returpakke. Vi dækker desværre ikke evt. udgifter til emballage.
Vi anbefaler at din reklamation pakkes forsvarligt, da du bærer det fulde ansvar for forsendelsen, indtil den er modtaget hos os. Af samme grund anbefaler vi at du gemmer din afsendelseskvittering, indtil reklamationen er afsluttet.
Vigtigt: Det er vigtigt at du kontakter vores kundeservice inden du returnerer produktet, da en reklamationen først skal godkendes. Sender du et produkt retur til os uden forudgående aftale, vil du ikke blive kompenseret for dine fragtudgifter.
Såfremt du er uenig i vores afgørelse har du selvfølgelig mulighed for at indgive en klage.
Er du bosiddende i Danmark kan du kontakte Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du indgive klagen her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores mailadresse som er, info@cykelpartner.dk.